niedziela, 12 czerwca 2011

Korg Pa3X Kolejne prezentacje





Prezentacja możliwości procesora wokalizera TC Helicon



Poniżej cytat moich własnych słów z jednego z forów dyskusyjnych, dotyczący instrumentów typu keyboard:

"Porównywałem Korga Pa jakieś 2 tygodnie temu z modelem M3, o którym się mówi, ze to rewelacyjne brzmienie itp.. Efekt moich subiektywnych testów jest taki, że brzmieniowo (instrumenty z grupy GM) na dość dobrym nagłośnieniu jakim dysponowałem model Pa w niczym nie ustępował M3 (wiadomo M3 pozwala na wiele więcej jeśli chodzi o edycję i samą syntezę), co świadczy o jakości brzmień Korga.
Dopiero odsłuch na dobrym sprzęcie pozwala wydać jakąkolwiek opinię o instrumencie. Zaś filmiki na YT, mają jedynie rozpalić emocje w i tak zapatrzonych w markę i instrument rzeszach fanów, hahaha (do której to grupy pragnę się zaliczyć ;)
Nie ma tu sensu porównywanie studyjnych bibliotek sampli, instrumentem typu Arranger. To zupełnie inne światy.
Natomiast brzmienia KORG w modelu Pa3X długo jeszcze się nie powstydzi."

2 komentarze:

  1. Witam , chciałbym poprosić autora tego wpisu o komentarz na forum instrumentyklawiszowe.com

    Dokładnie chodzi o skomentowanie wpisów umieszczonych w tym temacie.
    http://instrumentyklawiszowe.com/index.php?topic=17375.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, że nie zauważyłem komentarza. W międzyczasie zmieniłem również nazwę bloga i link na instrumentyklawiszowe.com już nie działa, możesz poprawić jak chcesz;) Może raczej nie będę się tam wypowiadał, bo nic to nie da.
      Aktualnie przeszedłem do "obozu" Yamahy i bawię się instrumentami tej marki ;)

      Usuń