środa, 17 kwietnia 2013

Yamaha PSR S750 Cz.2

Ego vidi compressi!Byłem, zobaczyłem, sprawdziłem!

Najpierw komplikacje. W sklepie R`n`R na Opolskiej, okazało się, że preferują Korga i mają tylko dwa starsze modele Yamahy. E-mail w którym pytałem o dostępność S750 okazał się bardzo dobrym zagraniem sprzedawcy, dzięki temu zobaczyłem w nim to co chciałem zobaczyć ;) Prezentuję:
Moje pytanie:
 "Witam. Czy model Yamaha PSR S750 jest możliwość przetestować u Państwa w sklepie?"
Odpowiedź:
  "Model Yamaha PSR S710 jest dostępny w naszym sklepie w Katowicach - zapraszamy."
I co powiecie, to się nazywa pozytywny marketing, ja dostrzeglem tylko w treści "jest dostępny", haha i pojechałem.
 A tu ani S750 (co nie dziwi, bo nikt nie mówił, że będzie), ale nie było też microArrangera, bo akurat ktos kupił, ehh.

Szybki rekonesans w necie przez smartfona i znalazłem drugi sklep w sporym jakby nie było mieście jakim Katowice: GAMUZ  ul.Staromiejska 14
10 min. na piechotę i już jestem na miejscu.
  Przesympatyczni Panwie szybko i sprawnie udostępnili mi instrument, oraz jeden z nich przystąpił do zdecydowanych działań marketingowych, co trochę utrudniało mi same testy. Cóż, taka jego praca ;)
 I wreszcie moje wrażenia.
Pomieszczenie było nie za duże, co sprzyało dobremu odsłuchowi z wbudowanych glosników i przyznaję szczerze, jest to naprawdę świetne nagłośnienie wbudowane w S750.
Brzmienia znów lepiej dopracowane niż w poprzednikach (nawet moim T2).
 Gitary brzmią cudnie, jak w prawej ręce, tak w stylach, które są co nieco prze-aranżowane i to na plus :)
Dodanie Super Articulation było świetnym krokiem!
Bardzo dobre syntetyki. Bardziej wyraziście działający filtr z rezonansem (chociaż szkoda, że tylko jeden rodzaj LP). Po prostu Yamaha znowu staje na wysokości zadania, mimo, że mówimy tu o modelu z 7 na początku!!






 Na dzień dzisiejszy zdecydowałem się rozstać czasowo z Tyrosem 2 TU ogłoszenie. Ma tak wiele funkcji, z których nie korzystam bo nie potrafię, nie mam czasu lub po prostu ochoty, że niższy model zadowoli mnie w domowych warunkach w zupełności.

Tak to wyszło na dziś dzień ;) Co przyniesie jutro?! Któż to wie!!


 Aktualizacja 3 maja 2013:

Tyros 2 sprzedany. Klienci przyjechali bez uprzedzenia, przemierzając kilkaset kilometrów, i skoro świt mnie odwiedzili by nabyć sprzęt. Naprawdę podziwiam :)
 Tak czy inaczej, mamy środki i S750 jest bliżej i bliżej ;)

1 komentarz:

  1. mam psr s 750 od roku działa bezawaryjnie moim zdaniem jest to najlepszy klawisz w tym przedziale cenowym

    OdpowiedzUsuń