piątek, 17 grudnia 2010

Oględziny...



Udałem się wczoraj z przyjacielem do pobliskiego (14km w jedną stronę) sklepu muzycznego, w celu - a jakże - obadania Korga M3.
W sumie nie ma co pisać - klasa sama w sobie. Brzmi przepięknie, możliwości kreowania przebogate. Każdy fan programowania będzie usatysfakcjonowany.
Oczywiście można od zaraz zasiąść i zagrać rzeczy, których nie przypuszczasz, że byłbyś w stanie zagrać, dzięki modułowi KARMA.
Ode mnie zasłużone 10/10, mój typ!

Oczywiście był tuż obok interesujący mnie Pa2XPro, nie omieszkałem wykorzystać okazji:)
Mimo od razu zauważonych przeze mnie zmian, nie dostrzegam przepastnej różnicy, natychmiast pchającej w przysłowiowe ramiona Pa2X. Jest lepszy, to jasne - ale gdybym uzbroił mój Pa1X w moduł M3 rack, byłby to niepokonany duet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz