piątek, 18 lutego 2011

Omnisphere 1.5

I oto jest Omnisphere 1.5. Zanim musiałem wyjść z domu, zdążyłem go zaktualizować i szybciutko pobawić się nowinkami. Dla mnie bomba ;). ORB działa wyśmienicie, ulepszony browser i ZOOM w 2 modułach syntezy (chociaż mam wrażenie, że miał być również Granular jak widać poniżej, ale nie udało mi się na szybko tego namierzyć, hmm - sprawdzę to wieczorem).



Cała heca była z tą aktualizacją, a w sumie z dwudniowym opóźnieniem Spectrasonic. Prowadziłem z nimi przez te dwa dni korespondencję. A gdy już zostałem powiadomiony o wydaniu okazało się, ze nie na jej na stronie?!
Dzięki serwisowi KVR (znów przypadek) trafiłem na nową stronę Spectrasonic, a tu już bez trudu znalazłem potrzebne pliki aktualizacyjne :D

<><><<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Tak jak się można było spodziewać, Granular jest tam gdzie był w menu MULTI.
Co jeszcze nowego, możecie zobaczyć w nagranym przeze mnie filmiku.
Zapraszam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz