wtorek, 10 stycznia 2012

Aj, dopadł mnie iPad ! cz.2

Ipad2 częściowo oswojony. Dokonałem aktualizacji iOS a do wersji 5.1, z łatwością przywróciłem wcześniej pobrane aplikacje razem z ich ustawieniami przez iTunes. Znalazłem również narzędzie do podglądu/zarządzania strukturą plików w iPadzie, których lepiej nie ruszać jeśli chcemy cieszyć się niezakłócona płynnością i fajną zabawą.
Nie przywróciłem SmpleTanka Free, bo zajmuje bardzo dużo miejsca, a na 16GB miejsce cenne niesamowicie ;).
 Opanowałem kopiowanie filmów i muzyki. Faktycznie, gdy się opanuje te podstawy, to sprzęt okazuje się bardzo przyjazny i bezproblemowy.
 Dzisiaj zakupię Connection Kit, żeby ewentualnie nieco powiększyć pamięć oraz ułatwić oglądanie zdjęć z innych aparatów. Można będzie również podłączyć kabelek MIDI przez na USB i sterować instrumentami w iPadzie z Yamahay ;-)


Filmik pokazuje, że można swobodnie korzystać z dodatkowych nośników pamięci:


I klawiatury MIDI przez USB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz