środa, 11 stycznia 2012

Aj, dopadł mnie iPad ! cz.3

Przyszła kolej na zakup aplikacji :)
 Aktualnie rozmyślam nad trzema:
FL Studio Mobile HD 
70zł
MorphWiz
 35zł
VirSyn Addictive Synth
35zł

Ciekawym nabytkiem byłby zapewne również SampleTank w pełnej wersji z kilkoma soundpackami, ale to też 70zł na początek ;) IK Multimedia w ogóle idzie na całość jeśli chodzi o aplikacje na iOS, oraz urządzenia peryferyjne do iPhone/iPad.

Oczywiście najlepiej by było wszystko brać bo to i tak w porównaniu do cen aplikacji na PC tanio. Tylko czy mi to w ogóle jest aż tak potrzebne? Ha, przecież cały ten iPad2 to fanaberia wybujałej wyobraźni młodzieńca w średnim wieku, hahaha.
 Myślę jednak, że FL Studio Mobile HD będzie dobrym wyborem na początek, bo można bez ograniczeń ładować mu samplowanych brzmień z FL Studio na PC i zabawa będzie przednia.
 Jeśli się dorwę oczywiście kiedyś do iPada, bo na razie prym wiodą moja córka i żona haha.

Morphwiz jest fajny, ale dość specyficzny - tak jak jego twórca Jordan Rudess - dlatego się obawiam czy nie będzie to średnio trafiony zakup.

Co do VirSyn jestem pewien że ma olbrzymie możliwości, ale czy będę umiał i czy będzie mi się chciało grzebać w torze syntezy....??!!

Skontaktowałem się z u-he z zapytaniem czy Zebra2 nie ukaże się niebawem na iPada, ale nie przewidują puki co takiej ewentualności.
  Podobnie na forum IL dowiedziałem się, że Groove Machine na razie nie będzie mógł być przeniesiony na iPada, bo ten ma jeszcze za słaby procesor. A ja uważam, ze kosztowałoby to za dużo pracy, której możliwe, ze nie ma komu zrobić i tu leży prawdziwy problem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz